FAQ: Nejčastěji kladené dotazy
-
Neprošla mi platba kartou. Co mám dělat?
V případě, že neprojde online platba kartou, zákazníkům zasíláme údaje na e-mail pro novou platbu online, nebo platbu bankovním převodem. Objednávku tak můžete uhradit tímto způsobem, nebo lze ještě změnit platbu na dobírku. Ta je zpoplatněná částkou 49,-.
-
Zvolil jsem špatnou platební metodu. Je možné objednávku změnit a zaplatit ji jiným způsobem?
Jasně! Poprosíme o kontaktování našeho zákaznického servisu a platební metodu Vám upraví.
-
Můžu změnit objednávku po jejím odeslání?
Po předání objednávky do rukou přepravce, již bohužel není v našich silách objednávku jakkoliv měnit.
- Jsou stejné produkty z e-shopu i na prodejně?
Bohužel ne všechny produkty, které vidíte na našich webových stránkách, se nachází na prodejnách. V případě zájmu o zjištění dostupnosti na prodejnách se prosím obraťte na naši zákaznickou linku. Vybrané produkty si lze z e-shopu na prodejny objednat při zvolení osobního odběru v košíku. - Lze vrátit zboží osobně?
Určitě ano. V případě vrácení na jednu z našich prodejen Vás poprosíme o vyplnění online formuláře pro vrácení zboží, nebo vyplnění tištěného odstoupení od smlouvy, který zaneste spolu s produktem na vrácení na prodejnu. Pracovníci prodejny nám poté balíček zašlou na sklad a nejpozději do 14 dnů od doručení Vám vrátíme peníze na účet. - Můžu si objednané zboží na prodejnu vyzkoušet?
V případě zájmu o zkoušku produktu na prodejně poprosíme o vytvoření objednávky s osobním odběrem na dané prodejně a platbou v hotovosti. V případě, že by Vám produkt seděl, můžete jej zakoupit až na prodejně. - Můžu využít poukaz na nákup e-shopu Sportovna na prodejně?
Poukaz ze stránek Sportovna.cz lze využít výhradně online na e-shopu Sportovny.
- Jak můžu produkt reklamovat?
Poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete na stránce Jak reklamovat zboží.
Produkt nám poté zašlete dle pokynů v online formuláři, případně s vyplněným tištěným formulářem. - Na jakou adresu Vám můžu balíček zaslat?
Sportovna.cz, Dolní Bečva 20, 756 55 Dolní Bečva - Můžu vrátit/vyměnit část objednávky?
Určitě ano. Do 14 dnů můžete zboží vrátit, do 30 dnů vyměnit. V případě výměny doporučujeme rezervaci produktu. - Jak mám zásilku pro vrácení zabalit?
Poprosíme o pečlivé zabalení, aby při přepravě nedošlo k poškození balíčku. Nejjednodušší je využití původních obalů, akorát se snažte oddělat, nebo skrýt původní čárové kódy, které mohou dopravce při doručování zmást. - Můžu vrátit použité zboží?
Bohužel vrácení použitého zboží možné není. Zboží si můžete doma vyzkoušet tak, jak byste to dělali na kamenné prodejně. - Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácení?
Nejpozději do 14 dnů od doručení produktu vracíme peníze na účet. - Jak je to s poštovným při vrácení produktů?
Náklady na vrácení, nebo na výměnu si hradí zákazníci sami u vybrané dopravní společnosti. - Má zásilka nedorazila v pořádku. Jak postupovat?
Při převzetí balíčku je nejlepší pořádně zkontrolovat jakékoliv známky poškození. Pokud náhodou bude balík v nepořádku, ihned informujte kurýra a zapište to do přebíracího protokolu. Jestli se dozvíte až o vadě po rozbalení, kontaktujte do tří dnů naši zákaznickou linku.
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Kontaktujte náš zákaznický servis na
info@sportovna.cz
+420 573 034 500