Používáme cookies.
Souhlasím
733 26 26 06
Po—Pá: 8.30—18.00 h
POTŘEBUJETE PORADIT?
+420 733 26 26 06
Navštivte naši blogovnu
rady, tipy, recenze Poslat dotaz
Košík

Váš košík je prázdný.

Jak reklamovat zboží

Stručný návod jak reklamovat zboží.

Celý reklamační řád naleznete zde.

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí nového zboží a 12 měsíců u použitého (testovacího) zboží.

Postup při reklamaci:

  1. Reklamujete své objednané zboží? V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení, popřípadně vyplňte reklamační protokol, který si můžete stáhnout ve formátu pdf zde.
  2. Zároveň nás informujte o tom, zda máte zájem o doplnění toho, co chybí, slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo jeho vadné součásti, opravu věci, vrácení peněz, atd.
  3. Reklamované zboží nám doručte spolu s dokladem na adresu sídla (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme), přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Zboží můžete samozřejmě reklamovat i osobně v sídle naší společnosti.
  4. O průběhu reklamace budete informováni emailem nebo telefonicky.

Adresa pro zaslání reklamace:

Prorok Sport, s. r. o.
Nádražní 32
Rožnov pod Radhoštěm, 756 61

Vyřízení reklamace:

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

U zboží reklamovaného v sidle naší společnosti začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na Váš účet.