573 034 500
Po-Pá: 8.00-16.00 h
POTŘEBUJETE PORADIT?
+420 573 034 500
Navštivte naši blogovnu
rady, tipy, recenze Poslat dotaz
Košík

Váš košík je prázdný.

Jak reklamovat zboží

Stručný návod krok po kroku

Podrobný reklamační řád naleznete zde. 

Jako zákazník máte možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí nového zboží a 6 měsíců u použitého (testovacího) zboží.

Jak postupovat při reklamaci?

  • Vyplňte online reklamační protokol, ve kterém stačí zadat číslo objednávky a vaši e-mailovou adresu.         .
  • Zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození.
  • Reklamované zboží nám pošlete na naši adresu (ne na dobírku, kterou nepřebíráme).
  • Reklamaci vyřizujeme ve lhůtě 30 dnů. O průběhu vám dáme vědět e-mailem nebo telefonicky.
  • Při vyplnění čísla faktury v protokolu již nepotřebujeme další doklad o zaplacení.
  • Produkty na reklamaci přijímáme pouze neznečištěné a suché

Pokud vám nevyhovuje námi doporučovaný postup pro online reklamaci, můžete využít klasický způsob – vytisknout a vyplnit papírový reklamační protokol a přiložit ho do balíku.

Produkty z kategorie sportovní výživy, pracích prostředků a impregnace reklamovat nelze.

Jak urychlit vyřízení?

Pomůžete nám a urychlíte práci s balíčky, když na vnější obal (tašku nebo fólii) napíšete, zda chcete zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat.

 

Na jakou adresu zboží zaslat?

SPORTOVNA.CZ
odd. reklamace
Dolní Bečva 20
756 55, Dolní Bečva

  • Balíčky zasílejte pouze na naši adresu, ne do výdejních míst. V druhém případě je možné, že se vám zásilka vrátí zpět.
  • Reklamaci můžete vyřídit také osobně v některé z našich kamenných prodejen v Rožnově pod Radhoštěm, Ostravě Brně nebo Olomouci (na prodejně v Ostravě, Brně a v Olomouci je možné předat pouze zboží o max. hmotnosti do 10 kg a v délce do 120 cm). I v tomto případě je potřeba využít možnost online formuláře (předložit číslo případu), nebo přiložit vyplněný papírový formulář společně s dokladem o zakoupení zboží (fakturu stačí ukázat v telefonu). 

 

Za jak dlouho vyřídíme vaši reklamaci?

  • Abyste mohli zboží co nejdříve znovu používat, reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
  • U zboží reklamovaného v některé z našich prodejen začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, pošleme vám je převodem na váš bankovní účet. 


Máte otázky nebo nejasnosti? Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 573 034 500. Jsme tady pro vás.