573 034 500
Po-Pá: 9.00-16.30 h
POTŘEBUJETE PORADIT?
+420 573 034 500
Navštivte naši blogovnu
rady, tipy, recenze Poslat dotaz
Košík

Váš košík je prázdný.

Jak vyměnit zboží

Stručný návod krok po kroku

Podrobné obchodní podmínky najdete zde.

 

Výměna zboží do 30 dnů

Vaše spokojenost a kvalita produktů je pro nás na prvním místě. Pokud vám z jakéhokoli důvodu zakoupené zboží nevyhovuje, můžete jej bezstarostně vyměnit až do 30 dnů od objednání. Produkty z kategorie sportovní výživy včetně tyčinek Nutrend, prací prostředky, spodní prádlo a impregnace vyměnit není možné vyměnit.

Výměna zboží je možná za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.

 

Jak má vypadat zboží, které chcete vyměnit?

Pro hladký průběh výměny musí být zboží v původním stavu – nepoužité a neznečištěné. Oblečení, boty a další produkty proto zkoušejte doma, ne v terénu při sportovní aktivitě. Účelově ani jinak poškozené produkty nepřijímáme.

Zboží lze vyměnit pouze s originálním obalem a visačkami (visačky nemusí být připevněny ke zboží). Pokud zboží nebude vráceno v originálním obalu, nebo bude originální obal poškozen, máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. V případě poškození účtujeme poplatek 100 Kč.

 

 

Jak postupovat při výměně?

Výměnu zboží můžete provést dvěma způsoby:

 1. NOVÁ OBJEDNÁVKA A POSTUP JAKO PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Pro nejrychlejší způsob výměny zboží můžete vytvořit novou objednávku na zboží v odpovídající velikosti či barvě a zaplatíte ji jako běžnou zásilku, ať máte balík co nejdříve doma.
  • Ve formuláři pro online vrácení zboží zadejte číslo vrácené objednávky i vaši e-mailovou adresu a všechny potřebné údaje se samy automaticky načtou.
  • Pošlete nám vrácené zboží podle postupu níže.
  • Za vrácené produkty vám zašleme peníze zpět na účet zpravidla do týdne, nejpozději však do 14 dnů po doručení na náš sklad. Peníze zasíláme pouze elektronicky na vámi uvedené číslo účtu ve formuláři pro vrácení zboží.

2. KLASICKÁ VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • Ve formuláři pro online výměnu zboží zadejte číslo objednávky i vaši e-mailovou adresu a všechny potřebné údaje se samy automaticky načtou.
  • Uveďte zboží (a jeho velikost), které jste vybrali jako náhradu za nevyhovující produkt. Zboží musí být ve stejné nebo vyšší hodnotě.
  • Pošlete nám nevyhovující zboží podle postupu níže.
  • Pokud je hodnota vámi zvoleného zboží vyšší, rozdíl uhradíte dobírkou při převzetí zásilky. 

Pokud vám nevyhovuje námi doporučovaný postup pro online vrácení nebo výměnu, můžete využít klasický způsob – vytisknout a vyplnit formulář pro vrácení zboží nebo formulář pro výměnu zboží, a přiložit ho do balíku.

 

Jak připravit a poslat zásilku k vrácení/výměně?

  • Zboží prosím důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě. 
  • Při výměně nebo vrácení obuvi nelepte adresní štítky a lepící pásku přímo na krabici od bot, ale vložte ji i s botami do sekundárního obalu – igelitové tašky nebo papíru.
  • Nezasílejte zboží na dobírku.
  • Náklady na doručení zboží zpět k nám na sklad hradí vždy kupující. Při první výměně však není účtován žádný poplatek za balné a opětovné odeslání k vám.

 

Na jakou adresu zboží zaslat?

    SPORTOVNA.CZ
    odd. výměny
    Dolní Bečva 20
    756 55, Dolní Bečva

  • Balíčky zasílejte pouze na naši adresu, ne do výdejních míst. V druhém případě je možné, že se vám zásilka vrátí zpět.
  • Zboží k výměně nebo vrácení můžete také předat osobně a zdarma v některé z našich kamenných prodejen v Rožnově pod Radhoštěm, Brně nebo Olomouci. I v tomto případě je potřeba využít možnost online výměny/vrácení, nebo přiložit vyplněný papírový formulář. Výměna zboží na prodejně kus za kus NENÍ MOŽNÁ.
  • Zásilky nadměrných rozměrů vracejte přímo na prodejně Sport-prorok (INTERSPORT), Nádražní 32, Rožnov pod Radhoštěm 756 61.

 

Máte otázky nebo nejasnosti? Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 573 034 500. Jsme tady pro vás.